tjenixen

min axel tar kol på mig, känner mig som en 80-åring:(
jag har faktiskt varit duktig att plugga idag med! allt för att inte ha så mycke att göra på resursdarna hehe.. är typ klar med webbdesignen och de är toppppeeen. har typ lite idrott kvar, men tror inte de behöver vara klart nu. sen mitt matteprov. ska nog dit imorn och plugga klart webben, sen typ matte. sen på torsdag så kommer jag nog till provet efter lunch, sen har jag utvecklingssamtal (k) blir nog bra tror jag.

föresten så har jag gått runt och trott att de är måndag idag?`tur att de inte var de då :m snart är de väl helg igen? känns som om denhär veckan kommer gå fort.

är jätte hungrig och mamma håller på att baka pizza i köket, så hoppas att den är klar snart! muuums

nej tänkte bara skriva litegranna :)

pussen

föralltiiiiiid vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0