vilken dag!

ursh vilken jobbig dag dehär har varit.
började imorse när klockan ringde på halv 7. heeeelt slut var jag, så otroligt trött, låg och pressa mig i flera timmar kändes de som. kom upp ur sängen gjorde jag iaf och kom i tid till bussen.
lämnade min dator till matt eftersom den har varit helt knasig! fick ha en underbar lånedator ist -.- efter ett tag gick jag och hämtade min dator igen och trodde den skulle funka. grejen var den att ikonerna och de funka men nu funkade inte internet ist. tyyyypiskt tänkte jag då och fick gå tillbaka till matt igen.
gick tillbaka till klassrummet och hade en morgon disskution som vi alltid har denhär dagen. den disskutionen var jobbig tycker jag för de kändes som om ALLT de negativa var riktat mot mig..
mja, sedan på rasten så skulle jag och jenny gå till matt för att hämta min dator ännu en gång, så mötte vi våran mattelärare så då tänkte vi att vi skulle prata om hur vi ska göra med alla omprov som vi har. eller iaf jag, och de tog ut på tiden en del. gick vidare till matt och skulle hämta datorn som inte var riktigt klar än för då hade de blivit ett nytt problem för då kom man inte ens in till inloggningen... (Y)
hanna kom dit och sa att monie var arg för att vi var försenade till lektionen för vi skulle ha redovisning. så då var de bara att gå tillbaka utan dator igen.. 

monie hade typ damp och var hur tjurig som helst och de smittade verkligen av på mig ännu mer. 
hon var på ritkigt tjurhumör idag och allmänt otrevlig, iaf som jag uppfattade de. 

drog på lunch och maten var helt okej. och efter lite skitsnack om allt möjligt så kände jag mig bättre till mods. 
kom tillbaka till skolan I TID! och nu sitter jag på medieproduktion. har varit och hämtat min dator som funkar perfa nu och jag måste bara säga att jag är överlycklig att matt finns!
har skrivit klart mitt jobb till tidningen så nu chillar jag lite här. 
vi ska ha matteprov efter rasten och jag kan INGENTING typ. blir så irriterad. jag verkligen SUGER på matte. hatar de mest i världen just nu! aja ska iaf göra mitt bästa sa johan så får vi se sen hur vi gör med omprov och grejer. 

hm.. imorgon ska jag ta mig en riktigt pluggdag. efter skolan så blir de plugg på ALLT som jag ligger efter i så jag inte har så jätte mycke till resursdagarna.
 
jaa och på tisdag när jag egentligen slutar efter lunch, vet ni vad jag ska göra då? JOO DÅÅÅ ska jag åka till björnön på friluftsdag! KUL VA? JÄTTE KUL! jag har nämligen skippat båda friluftsdagarna så jag måste vara med på denhär som en restuppgift. om jag inte är med så blir de IG i idrottskursen och de vill man ju inte? ska ju ta vara på dom betyg som man faktiskt kommer få (y) får bara hoppas på att de inte blir allt för många IT människor, vill ju inte hamna i nå snöbollskrig som liknar en cs-match heller? :o nejrå, men någon man känner vill man ju ha med. 

idag vet jag inte riktigt vad som händer. ska nog plugga lite idag också. jag måste. 

nej nu ska jag fortsätta arbeta.

pussspuss

du är bäst älskling, tack för att du stöttar mig, de behövs verkligen även om det verkar som att jag inte tar åt mig. de betyder så jävla mycket att du bryr dig. jag älskar dig så mycket! <3 

Kommentarer
Postat av: jenny

JAG HAR INGA OMPROV HOE :D

jag ska fan stanna kvar efter skolan å plugga lite, pakt?

2009-03-11 @ 14:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0