and i feel so much better now that your´e gone forever

känner mig så jäkla värdelös idag.
redovisningen gick väl inte sådär klockrent bra kanske och jag har inte gjort ett skit annat. skulle behövt skriva insändare vilket jag inte end börja med. sen har vi ju resten av den stora högen också.

när jag kom till hallsta och ska låsa upp cykeln så har jag tappat hemnyckeln och cykelnyckeln. hur vet jag inte alls eftersom jag la dom i väskan.
fick gå hem och så hade jag lovat mig själv att plugga massamassa matte inför imorn. tror ni jag ens öppnat boken? NEJ! fattar inte vad de är med mig? så otroligt jävla lat!

ska iaf gå och sova snart. vill inte vara stendöd imorn också när klockan ringer.
är så sjukttrött och har varit hela dagen.

en sak som jag faktiskt kan vara positiv om är att det fortfarande är ljust ute :)
eller egentligen är inte de bra heller för de blir så ljust när man ska sova.
men jag tänkte på en sak som jessica sa imorse. hon sa att om hon sover med rullgardinen nerdragen så har hon svårare att komma upp på morgonen eftersom de blir så mörkt i rummet. men när den är öppen så blir de ljusare i rummet på morgonen och de är lättare att gå upp. frågan är bara om jag kan sova utan min? de skulle ju egentligen vara otroligt skönt att kunna komma upp imorgon med ett liiiitet leénde kanske. men jag kom just på att vi har nationella så de sket sig ändå.

skolan är jobbig nu igen. fan! jag som kom ur de stadiet. jag skyllet aaaaalllt på lunginflammationen och skolans system. ja de låter bra. jag skyller på de.

nej sängen var de nu.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0