äntligen!

jag är äntligen klar med mitt träningsschema, medieföretaget, engelska bokrecensionen och till tidningen! känns så bra! nu kan jag sova gott :m är väldigt trött ska jag säga. väldigt, så jag vet inte hur de kommer gå att gå upp imorn. ni får nog förvänta er en trött och irriterad amanda.
skönt att de är sista skoldagen för veckan imorn. behöver ledighet. tråkigt att emil åker till sin pappa onsdag, torsdag :(  men han kommer hem på fredag igen så jag ska väl klara mig :)
han va föresten duktig idag och travade! ja, jag sa travade! med mannet :) väldigt duktig för att vara första gången :m nästa gång ska jag tvinga på han galopp också :D

nej jag orkar verkligen inte skriva nå mer. ska slänga ur katten från mitt rum sen borsta tänderna och sova!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0