baby just say yes

jahopp tillbaka i skolan. kuljul kan de ju vara.
fredagen så kom jag hem från skolan och chilla lite med emil, sen fixa vi oss litegranna och drog till sophie på födelsedagsferre. var trevligt faktiskt och inga större problem :) jag va överlycklig för att jag hittat mina nycklar igen så de gjorde min dag :m
drog hem och sov typ och vakna och mådde väldigt bra faktiskt :m gjorde ingenting typ, vi låg och nörda andra avenyn avsnitt. fick typ hela säsong 1 av viktor så nu har jag börjat om helt från början för att fatta vad allt handlar om. jag har inte kollat på andra avenyn alls eftersom jag tycker att deär en B serie,men nu har jag gett den en chans.
kvällen så umgicks med lite människor. de va väl trevligt och så och blev lite dricka där med.
höll på och frysa ihjäl så då drog vi hem och laga käk :m somna som en stock och sov til 2 på söndan.

ut till mannet och ut på äventyr med honom. han va jätte glad och han gjorde mig glad också. när jag kom hem hade jag blåsor över hela händerna och dom gjorde ont! måste köpa nya handskar.
emil missa sitt tåg, eller han tog fel på tid så han blev kvar inatt också.

trött imorse och skoldagen har varit seg.
vi har redan slutat men sitter kvar och ska få dom jäkla hälsodagböckerna gjorda.

orkar inte skriva nå mer.
pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0