bara för att

 jag ska göra en frågelista bara för att. bara för att jag strejkar från att städa mitt rum.


 

FRÅGORNA BÖRJAR ; 19.51
1. Fullständigt namn? - amanda maria linnea thornström
2. Ålder? - 17 om fyra dagar
3. Vart bor du? - hallsta.
4. Bor tillsammans med? - mamma, emil & lillasyster
5. Husdjur? - en häst och 2 katter
6. Färg på ditt hus? - pappas hus är rött och blått.
7. När är du född? - 24 maj 1992
8. Klass? - sagoprinsen
9. Vilket år tar du studenten? - förhoppnigsvis 2011
10. Något jobb? - nix, skolan dödar mig som det är
11. När gick du upp i morse? - tjugo i 7
12. När ska du sova? - inte än på ett tag.
13. Duschat idag? - nix
14. Kramat någon idag? - nej :(
15. Pussat någon idag? - nej :(
16. Vad har du ätit idag? - en macka, mat i skolan, fika och melon :)
17. Dagens klädsel? - chinos, skärp och t-shirt
18. Dagens smink? - puder, mascara och rouge.
19. Dagens sötnos? - jenny :*
20. Dagens roligaste? - hm. vet inte riktigt, alla var tråkiga idag.

SOCIALT.
21. Har du många vänner? - jag har så jag klarar mig.
22. Hur många har du kysst? - ska bara hämta avcheckingslistan!
23. Vem kramade du senast? - emil :)
24. Hur mår du idag? - ganska bra. lite trött men annars så!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen hoppas jag?
27. Har du pojk-/flickvän? - OM jag har. världens bästa :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - emil :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Emil - Vad gör du? :) <3
 

FAVORIT.
31. Film? - ojrå.. jag vet faktiskt. har en tendens att glömma filmtitlar :m
32. Låt? -  har många, just nu är det taylor swift - love story, three days grace - gone forever och state of shock - best i ever had :)
33. Mat? - spagetti & köttbullar tror jag :)
34. Dryck? - mjölk eller cola
35. Färg? - grön
37. Stad? - hm måste nog vara paris tror jag..
38. Land? - sverige fakitskt.
39. Ämne i skolan - jag har faktiskt inget. svenska är väl det ända som underlättar lite.


SENASTE.
41. Personen du tänkte på? - gissa vem? :*
42. Personen du kysste? - emil :)
43. Gången du spydde? - när jag var lunginflammation för någon vecka sedan
44. Gången du grät? - inte så länge sen
45. Pizzan du åt? - mammas hemmagjorda :)
46. Gången du var i Göteborg? - när jag var liten
47. Gången du var i Stockholm? - hm, i början av mars
48. Gången du var full? - förra helgen
49. Gången du var hög? - alla dagar


ANTINGEN ELLER.
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror helt på mitt humör
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel :)
55. Singel eller upptagen? - upptagen
56. Hångla eller en puss? - båda är mysigt :m
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - haha
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - båda är lika patetiska
60. Har du svart hår eller blondt? - mitt emellan brunt & blondt? vet inte vad jag ska kalla de
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blååå
62. Choklad eller lakrits? - beror på :p
63. Göteborg eller Stockholm? -göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger tack
65. Coca cola eller fanta? - cola :)
66. Pizza eller kebab? - ursh, beror helt på de också:p
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda såklart
69. Leva eller dö? - leva tack?

ANTAL.
70. Personer du älskar? - familjen, emil (som faktiskt också hör till familjen)
71. Personer du hatar? - finns väl några sådära
72. Pojk-/flickvänner du haft? - det som jag har nu är det enda som spelar någonroll :)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - inte vet jag? 2 stycken?
74. Glassar du ätit på en dag? - 5 -6 kanske? :D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inte riktigt min grej
76. Gånger du haft minnesluckor? - några gånger kanske
77. Gånger du varit hög? - 365 dagar i 17 år snart (y)
78. Personer du saknar just nu? - emiiiiiiil!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - donow

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - älsklingpälskling
81. Ska du träffa imorgon? - det visar sig :)
82. Sjöng du senast för? - mig själv tror jag. eller kanske för mamma och emil i bilen?
83. Hade du senast en msn-konversation med? - bark
84. Spelade du tvspel med senast? - emil och jag äger honom varje gång ;)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - emillllll
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahahaha
87. Förtjänar att dö? - fan vet jag?
88. Är söt? - finns många sötisar :)
89. Vill du sova jämte inatt? - emil,emil, emil

VAD:
90. Gör dig glad? - emil & mannet. finns såklart mera saker men ändå :)
91. Gör dig ledsen? - saker som gör en ledsen. som när man längtat efter sin godispåse hela dagen som står hemma i köket. sen kommer man hem och någon har ätit upp den :(
92. Vill du helst göra nu? - ta en snus och cykla till bark :D
93. Önskar du att du slapp göra? - alla läxor och skit.
94. Vill du ha nu? - emil här brevid mig (y)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar & en ny telefon bland annat
96. Längtar du till? - lovet!
97. Tycker du om dina betyg? - vet faktiskt inte riktigt hur dom ser ut.
98. Ångrar du i ditt liv? - finns väl några saker
99. Är det bästa som hänt dig? - min familj och emil.


måste bara tillägga att moget att det vart 99 frågor. dom kunde väl slänga in en 100:ade?
nu ska jag åka och handla!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0