come on hold my hand

fan vilket väder de vart denhär helgen! ba älskart ska jag säga rakt ut!
jag har somsagt varit i ramnäs och de har varit trevligt :)
var och hälsade på angelica och rikard i fredags, jag och emil. tog deras lilla toyota, fulaste bilen ever till rocklunda och skulle kika läget. allt sög så då åkte vi tillbaka hem igen. när jag höll på och somna rakt av så skjutsa dom oss tillbaka till ramnäs igen.
lördagen va stekig. underbart väder och jag vet inte vad. jag körde faktiskt moppe också som jag inte gjort for ages :D de är faktiskt roligt då och då om jag ska erkänna :m vi åkte och kolla på fåren och emil trodde att han kunde locka till sig dom genom att vifta med en grästuva (y)

idag så vart de lite mera solning och så hade emils mamma fixat mios lilla pool, så vi låg där i och plaska :m haha mio är så söt,

"eeeeemiiiiiiiiil!"
"aa, vad är det mio?"
"emil. emil är emo"
"va?"
"emil är emo!"

haha shit vad jag skrattar såfort han säger de :D undra vem som lärt honom? (a)
ja, sen tog vi tåget till hallsta och fikade lite. åt massa god mat också så att jag mådde illa. följde med angelica och rikard till stallet och så körde jag bil för första gången i mitt liv :D hur kul som helst! jag var faktiskt duktig ska jag ta och säga. backningen kanske var lite knepig, men de är ba och träna :m
emil körde också, och han va duktig han mmed :)
rikard var en ganska hyfsad lärare tycker jag allt så de får bli flera gånger att köra tycker jag :m

nu ligger jag i sängen för mig själv. min man har åkt iväg för att nattbada. jag själv tyckte att de lät lite jobbig och eftersom min lunginflammtion tydligen inte lagt sig helt så struntade jag i det. är ganska trött också så ska nog sova snart.  eller om han kanske hinner tillbaka så ska vi nog nörda andra avenyn (y)

börjar efter lunch imorn så de är ganska underbart. dock är de lite segt att vi börjar när vädret är som bäst. egentligen skulle vi sluta efter lunch, men vi har någon APU vecka nu såatte.

nej nu ska jag sätta punkt.

godnatt påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0