dööötrött

smått förvirrad jag var imorse. klockan halv 7 var jag helt död så jag tänkte somna om till 7 och de gjorde jag också. även då var jag dödstrött så jag ställde klockan på 20 över och jag vet att jag gjorde de! vakna igen och trodde att klockan va 20 över men när jag kom in i köket så var den ändå 7? hur gick de till? ville bara ligga kvar när jag såg emil där ihoprullad i täckena.såg så skönt och mysigt ut. men nej, upp och hoppa!

solen lyser nu och de gjorde mig lite gladare. är trött på regnet och blåsten.
jag har en redovisning nu som jag ska göra om rökning och varför de inte är bra. passande ämne? jag har inte planerat någonting så de får bli inprovisering i stooora drag.
har fortfarande hur mycke som helst och plugga, men ärligt talat orkar jag inte prata om skolan och alla dessa arbeten.

helgen ser jag framemot. kanske kan de bli en tvådagars? får se vad pengarna tycker om de och humöret.
men fredagen ser jag framemot ändå.
jag kom på igår också. eller emil påminde mig om att jag fyller nästa söndag. herrejisses vad tiden går. jag trodde själv att de va typ 2-3 veckor kvar?

jaja hoppas ni läsare får en bra dag. alla andra också för den delen.
nu ska jag kika på mitt "tal"

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0