fredag

äntligen  fredag. denhär veckan har gått väldigt fort kom jag och tänka på imorse när jag försökte vakna till.
och jag vill säga också att vilka idioter de finns överallt? hallsta har de blivit något slags knivsamhälle? vem fan går och hugger ner folk bara sådär helt random? fattar inte. om man nu måste göra något varför inte bara använda knytnävarna? fega jävlar säger jag bara.
hoppas att du mår hyfsat bra iaf!

ja, de underbara vädret verkar vara här igen iaf och de är ju jätte bra tycker jag :m
vi ska ha betygsamtal i MATTE! jag vill inte ha. jag kommer faila så hårt och kommer få ha a matte i 2:an också. bajs bajs bajs.

jag ska tillbringa min helg i ramnäs. de va länge sen jag var där. fast, vågar man åka tåg? nån jävel kanske kommer och hugger ner en.
ursh va arg jag bli.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0