fredag

äntligen sköna fredag. jätte skönt faktiskt med fredag.
igår var jag så trött efter skolan så när jag & emil skulle kolla på film så somna jag på en gång. sov hela filmen ungefär och när jag vakna hade jag blodstopp i armen, ryggen värkte sönder och snusen låg i kinden ungefär (y)
var ut till stallet och motionera mannet litegranna. han va verkligen stel som en pinne och jag märkte verkligenhur lite jag rört på mig de senste veckorna för jag va helt slut typ.
när jag kom hem så plugga jag faktiskt och fick klart en svenska uppgift! credit till mig. och jag börja på en annan och kom en bit :m
laga mat, duscha sen vare sängen.

har matte somvanligt nu och lektionen har gått förvånandsvärt fort. på rasten var jag hanna & jenny till vasaparken och glassa lite.
snart är de lunch och vi får grillad kycklingfilé med rostad potatis och feta ost. mums! har vart hungrig sen jag satt på bussen.

idag blir de fest och de ser jag fram emot :) just nu vill jag bara hem och fixa iordning mig och knäcka första burken (y)

nu ska jag fortsätta räkna. måste lära mig ekvationer och uttryck ordentligt tills tisdag då de är ett till nationellt prov (k)

ha en bra dag :)

puss


you are the one i think about each day. you always be my baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0