godis, då mår jag bra

jävla väder säger jag bara. hur glad blir man av dehär? inte glad alls! nästan så man vill gå och lägga sig i sängen och inte krypa fram förns solen hälsar på.
denhär dagen har bara varit tråkig. grå och tråkig från början till slut.
höll på och frysa ihjäl när jag väntade på bussen och höll på att frysa ihjäl när jag lämnade den.
de brukar fakitkst vara varmt sådags när jag ska fylla år. happ, de kan man kanske glömma då.

har inte pluggat något än så länge och de förvånar mig inte alls.
var på lite dåligt humör när jag skulle följa med mamma och handla för jag fick inte som jag ville. men för att gottgöra mig någolunda så fick jag godis :m
jag tror godis botar huvudvärk fakitkst. har inte alls ont längre.

har nyss tagit en dusch för att jag frös så mycke. har frysit hela dagen så liiiite jobbigt kanske de varit. ibland tror jag inte att dom vet vad värme är på våran skola.

föresten, ursh vad jag hatar pinsam tystnad. de är grymt jobbigt när man är med om det själv och de är jobbigt att se andra människor som har de. kolla nyss på färjan och två stycken som va på blinddate hade det. jag led fakitkst med dom. hatar de verkligen.

nåväl, nu är jag hungrig så ska gå och äta lite.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0