håhå

sitter med hårfärg i huvuden ännu en gång. men denhär gången är de brun färg och inte slingmedel :m ska bli skönt att bli brunett igen. ska hålla mig tillde i framtiden. orkar inte hålla på blondera hela tiden.

helgen har tillbringats i ramnäs med älskling. har tagit de lugnt med kubb och solning :m
hur jag mått har varierat till och från. spydde igårkväll så.
vi hade 5 månader i fredags också :*

valborg blev ju som de blev. inge vidare kul eftersom jag bara kunde vara ute ett tag. hann iaf vara med och grilla och jag var så glad över attjag kände smaken :p

jag har egentligen inte så mycket att skriva. gör samma saker dagarna iända ändå, ska gå och tvätta ur min hårfärg nu så får vi se hur de blir. fläckigt lär de ju bli,men de kan jag leva med.

satsar på skolan på tisdag. känns som om jag inte varit där på hundra år. jätte skönt tycker jag. ligger efter som en tok, inte lika skönt. jaja, vi tar igen de!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0