hatar fronter!

här sitter jag och så duktigt skriver hälsodagböcker. sitter och skriver på den sista och har nästan skrivit klart. sen ska jag bara kika vilka som va inloggade och trodde de skulle komma upp i en ruta försig men icke sa nicke. allt jag skrivit på den sista boken försvinner och jag får damp! fyfan va arg jag blev. var så nöjd över att jag snart var klar och så händer dedär. vad är oddsen?? nej nu hatar jag verkligen fronter!
skriver klart imorgon ist för nu orkar jag verkligen inte. jag strejkar!

skulle behöva öppna matteboken men jag orkar inte. de får gå som de gör imorn. är så trött nu så ska nog stänga av datorn och släcka lampan och dejta kudden.
så skönt föresten, imorn slipper vi ta med datorerna eftersom vi bara har prov, de gillar vi! ska bara inte glömma viccis internet kabel. den va viktig!

imorn blir de emil & mannet. ska nog slänga upp honom på ryggen på mannet och få honom att trava lite? ;) skulle vara lite roligt att se :m inom tid så ska jag nog få honom att galoppera också!
har gjort honom till min hjälpreda :m är stolt över honom fakitskt. ibörjan våga han knappt gå in i stallet och nu kratsar han hovar och leder in mannet i boxen :) duktig emil! :) <3

nej sängen vare ja!
önska mig lycka till imorgon. de lär behövas!

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0