hejsanhej

känns som om det var ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg så ska väl få ihop ett nu hoppas jag.
vi har haft långledigt och det är aaaalltid skönt.
har vart lite hos barken och så, och i torsdags så var jag och hälsade på dekan i hans nya lägenhet :)
de var en ganska knasig kväll och inget jag orkar ta upp här.
emil kom hem från stockholm på fredagen så då umgicks jag med honom :*
vi tog det mest lugnt, nötte flera andra avenyn avsnitt och proppa i oss massa onyttigt som vi varit och köpt :m

lördagen så åkte jag in till västerås för att möta min mormor och moster. vi gick lite på stan och jag hittade faktiskt 2 tröjor och ett linne sen solbrillor :m de var min present från mormor :)
mja sen åt vi lite mat allihopa och käka tårta :m jag vart besviken över ljusen på tårtan för i förpackningen fanns de hur många ljus som helst men bara 12 hållare, så jag kunde alltså bara ha 12 ljus. hur kul var de? dummisar :(
fick min present av min moster också och de var en naiomi cambell parfym, ääälskar den! :)

söndan så kom dom in och sjöng för mig. dåligt trött jag var. varken jag eller emil reagerade :p
fick min present av emil och de var en DKNY parfym som jag också älskar sen en stor tavla på oss två :) jätte fin faktiskt.
fick 500 av min andra moster och choklad och mobil av mamma :)
åkte och hälsade på angelica och rikard ett tag så mormor och dom fick se deras lägenhet. de är viktigt serni. senåkte dom tillbaka till stockholm och jag mamma och emil drog till mannet.
dålig träningsvärk jag har föresten.
chillade resten av kvällen :)

idag så har jag varit på stan hela dagen. dålig huvudvärk jag hade imorse då? kan ha berott på att jag inte sov något inatt. kuljul vare.
mja men när den börja ge sig så drog jag & emil till stan. gick hem till angelica och rikard och väntade på att dom skulle bli klara, sen gick vi på stan. jag skulle få min present av angelica och mamma såde va enda anledningen ens att jag åkre in. fick välja lite grejer som angelica betala för så jag fick hem en mascara och en kajal sen en klocka :) jag köpte ett par skor för mina pengar också :) hon bjöd oss alla på mat också så de satt verkligen fint i kistan :m
jag köpte en keps åt emil också för att han verkligen ville ha den. så ja han fyller ju snart så jag köpte den åt honom :)
gick tillbaka till angelica och rikard och spela nintendo wii, super mario. haha cpspel säger jag bara. vart stressad till tusen av de :D alla satt och skrek typ.
sen kom mamma och då drog vi för att köpa en mobil :) vart en samsung u600 EVO. den är lite smått knepig, men de ska välgå :)

nu sitter jag i min säng helt ensam och hostar :(
mamma jobbar och emil åkte hem.
ska egentligen diska, men de är jag för trött för nu. ska nog sova snart så jag orkar upp imorgon.
ska ut i skogen och vandra jag (y) hoppas på att de är lika underbart väder som idag :)

helgen har sammanfattat vart underbar :)
jag har världens bästa familj och världens bästa pojkvän!
nu fattas bara sommarlovet så är allt perfekt.

nej nu ska jag sova, ska bli så skönt så skönt :m

godnatt


Kommentarer
Postat av: JENNY

EN MOOOOOOOBIL MAAAAAAN! :DDD WAY TO GO ;) HAHAHAH FÅR TESTA SKICKA SMS OCH SE IFALL DE FUNGERIIIISH:d

2009-05-28 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0