huvudvärk

ja, den börjar smyga sig på.. inte roligt, inte roligt alls.
dom här jäkla hälsodagböckerna tar livet av mig snart. har skrivit 2 stycken och har 3 kvar. men de kommer kännas så underbart när dom väl är klara.
ska nog snart packa ihop datorn, eller nej om ett tag. sedan traska ut i regnet och vänta på halv 4 bussen. ska bli skönt att åka fakiskt. risken att jag somnar är nog ganska stor. tror nog jag ska hålla mig vaken genom att prata lite i tele (y)

blir nog en pluggdag idag. har ju mattenationella imorn på 2 timmar. INTE ROLIGT! på onsdag har jag engelska nationella som jag missa sist.
blir arosfortet på måndag för vi har nå grejs i skolan och typ brännboll.
tisdan blir de troligtvis ut i skogen för att ta igen den "gröna friluftsdagen". heja amanda, ut och rör på dig!
en riktig sportvecka här. plus att jag ska ut till mannet och så också (k) 

kul uppdatering, väldigt..

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0