kan man bli frisk snart eller?

ännu en dag hemma. när ska jag orka gå till skolan? missar hur mycke som helst.
de regnar sönder ute och de gör mig inte ett dugg. bara skönt med lite regn medans man ändå bara är inne. känns bättre att sitta inne då än när solen strålar för fulla muggar.

funderar på om jag ska ta och plugga lite matte till nationella? kommer inte ihåg någonting knappt så de lär bli många kapitel för mig. emil skulle också plugga så han får väl hjälpa mig :m
jag fyller år snart också föresten. ser fram emot de fast inte. 17 är en världelös ålder som man lika gärna kan hoppa över. men samtidigt så är det nästan sommar då och de ska ju bli skönt :m

hungrig som tusan är jag också! har vart de sen jag vakna. fick i mig lite yoghurt, mer orkade jag inte stoppa i mig. ska nog gå och kika om de finns nå glass kvar. har precis börjat få tillbaka smaken så nu känns de roligt att äta igen :m

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0