live your dream thats waiting for you to be made

hallådär
ja idag har jag varit en riktig skogsmulle. kan meddela att skolan var värdelös och likaså friluftsdagen.
tog buss 16 ut till rönnby och fick sitta där och vänta ett bra tag på lärarna. sedan vandrade vi 100 år kändes de som i stekhet sol och min väska vägde ungefär som en hel häst. blev indelade i lag och vi körde girlpower kan jag säga. vi skulle göra upp en eld och de gick ganska finemang faktiskt. de var väldigt varmt ska jag säga! sen skulle vi typ laga bröd av mjöl, vatten och bakpulver eller nått sånt och alla mobbade min brödbit :( jag tycker den va söt :m lite degig i mitten kanske den var men whatever. sen skulle vi ttyp göra te i såntdär stormkök, jag smaka aldrig på de för alla sa att de antingen lukta kiss eller att de smaka urk.
de va hundra miljarder biljoner myror och jag var livrädd. pissmyrorna var lika stora som hundar! folk hade tydligen sett en orm också, och jag kan ju säga att jag är djupt tacksam på att jag inte fick syn på den! då hade jag dött på riktigt.

vandrade tillbaka till bussen och åkte till stan igen. fick sitta och vänta på hallstabussen i 100 år så jag, elin och sandra satt och stekte i solen med en glass :m

är så sjukt trött nu. har ont överallt. jag hoppas verkligen att jag slipper åka till stallet idag. jag kommer somna däruppe på ryggen (y)
sitter i sängen just nu med en godispåse :m ingen är hemma så de va otroligt skönt tycker jag.
ska nog slå på ett andra avenyn avstitt tror jag nog.
satt och kika typ hela lektionen, busigt av mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0