onsdag

gud vad tiden går sakta? känns som om jag varit i skolan hur länge som helst fast de bara är 2 timmar. har lixom hela dagen kvar, hur ska dehär gå? är så trött så känns som om munnen ska hoppa ur led när jag gäspar.
vädret är tråkigt också. imorse när jag cyklade till bussen så var de väärldens motvind. kom ingenstans. fick tillochmed trampa i nedförsbacke! min kondis blev inte så glad av de ska jag säga.
headsetet blåste ur öronen hela tiden också, dåligt jobbigt.

vill bara hem så jag kan träffa sötnosen :) vill lägga mig i sängen och bara koppla bort allt.
igår va bästa nånsin när jag kom hem. bara lägga sig i sängen och inte göra någonting! visserligen vart de tråkigt efter ett tag men ändå.
somna dåligt skönt gjorde jag och kunde knappt se imorse när alarmet gick igång.
på tal om alarm. igår så var de nå bilalarm utanför som tjöt stup i kvarten! hade stor lust att sticka ut huvudet och skrika vem som i helvete var så döv att de inte kunde höra sin biljävel! nej de var jobbigt.

vet egentligen inte varför jag öppna ett nytt inlägg, har absolut ingenting att skriva om. gör inte så mycket speciellt om dagarna.

ärsh skit samma nu ska jag glida vidare

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0