sämst

maten va flottig gånger hundra. men kycklingen under skinnet var god :m va äckligt de låter att säga skinn. men jag kan ändå hålla med jesscia att hud låter äckligare!

har nyss varit i klassrummet humpe och gjort nationellt prov i engelska. de gick inte alls sådär bra och jag vet knappt om jag fatta nått av texten. tycker den va svår fakitkst.. buhuu.
jenny lolsson är nog på väg till arlanda nu, eller så kanske hon är framme redan? hon åker iväg till rhodos en vecka ba sådär -.- och bara för att jag ska bli liiiite mer avundsjuk så uppgraderades dom från sitt gammla hotell som dom bokat för att de va nå konstigt med de, ja då uppgraderas dom till en ÄNNU finare! fett avis ska jag säga. hoppas de regnar eller att hon inte är brun när hon kommer hem (a) nej nu va jag dum. jag hoppas hon och hennes mamma får de bäst och att dom är kanonbruna när dom kommer tillbaka!
en annan får väl sola solarium om de ska hända något...

om typ 20 minuter ska jag ha ett till engelska nationellt och de kommer väl gå bajs de med.
fick nyss mail från våran idrottslärare och dedär idrottsschemat som jag pluggat på igår som jag först fick IG på så fick jag VG nu :m känns bra faktiskt. vart lite gladare :)

börjar se framemot fikat nu med morfar :* är hur sockersugen som helst!

puss


1 december <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0