segt

segt att sitta i ett tomt klassrum och vänta på bussen. tänk om man hade haft körkort nu? tänk så mycket smidigare det skulle bli! aja ska snart börja övningsköra somjag borde gjort för länge sen, för ett år sen! tänk, jag är 17 nu? när min systers kompis frågade hur gammal jag var nu så var jag nästan påväg att säga 16. tänka sig, ett helt år äldre. jag har nog ångrat mig med detdär att man lika gärna kan säga att man är 16 fast man är 17 för att 17 är en sån värdelös ålder. jag har ångrat mig, jag tycker om att säga att jag är 17. 17 betyder att man snart är 18, att man bara har lite kvar? om man skulle säga att man var 16 så skulle ju folk tro att man är yngre än vad man är och tro att man hade dubblet så långt till 18.  nej, 17 år är jag.

denhär lektionen har varit ganska kul och gått ganska snabbt.
min dumma uppgift fick jag göra om för att jag hade tagit bort den från fronter och tydligen tagit bort den från datorn också, så ja.. de var bara att göra om.
vi har fått kikat på varandras filmer också som vi spelade in för ett tag sen. haha gud vad jag skratta! dom var faktiskt roliga.

nej nu ska jag tagga inför min bussresa hem. de är skönt att åka buss tycker jag såvidare man inte är trött. man kan lyssna på musik och sitta i sina egna tankar. jag brukar oftast drömma mig bort så jag glömmer bort att jag ens sitter på bussen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0