sova kanske?

vet inte vad jag gör vaken nu. borde sova men jag är så jäklans hungrig men orkar inte äta. jobbigt dedär. orken har iaf gått och lagt sig :m
setat vid datorn nu i hundra år. eller nej, jag avr ute och gick en sväng men nu sitter jag här igen.

idag har jag umgåtts med bark, björnen och jesper var med ett tag.
hade turen på min sida att vara ute och gå precis när de börja spöregna!
hade bara typ hundra meter kvar tills milano och då börja de. såg ut som en nerdränkt katt och jag tror inte min förkylning blev så mycke glad av de.
satt på milano i hundra år sen drog vi till bark och chilla lite. jag fick låna kläder eftersom mina va blöta. såg ut som en väldigt liten flicka med alldeles förstora kläder :m
drog till björnen sen och där smocka jag i mig nästan en hel burk med glass. god varen iaf och jag mådde lite illa efteråt.
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. emil kanske kommer hit, får se.  ska iaf och hälsa på jocke :D första gången sen olyckan. är faktiskt pirrig :p de går nog bra :)

nej ursh va hungrig jag blev nu! de ba suger i magen. sådär så de gör ont. varför ska de va så jobbigt att göra något att äta?

nej nu ska jag ta mitt gnällande någon annanstans

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0