tillbaka i skolan

jaha då var man tillbaka igen. känns väl sådär. har programhantering och jag har gjort klart en uppgift faktiskt så de känns skönt. nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva till våran tidning. kommer inte på ett dugg, har jätte dåligt fantasi nu för tiden.
slutar efter lunch idag och de känns verkligen skönt med tanke på hur sent vi somna inatt.

helgen har väl varit hyfsat lugn.
fredagen så tog jag de bara lugnt, umgicks med bark och dom. kika på film och prata. lagom start på min första dag ute sen jag varit sjuk.
lördagen umgicks jag med emil och vi tog de bara lugnt på dagen, cykla ner till ica och hyrde 3 filmer :m
träffa rasmus, hammar och pontus så satt på maistro och var lite sociala med dom.
åkte ut till mannet och lät han käka lite mera gräs. han va så söt, överlycklig hela tiden och småsprang mellan grästuvorna.
mot kvällen bestämde vi oss för att åka till rasmus stuga för dom va där och basta och drack lite.
mamma skjutsade och eftersom vi inte visste vart den låg så skulle rasmus vägleda oss genom telefon. de gick typ lika dåligt som att en stum skulle kunna prata i telefon. fatta ingenting och mamma skulle till jobbet¨så vi beslutade oss för att gå och leta.
jag tror vi gick typ 1 mil eller nått utan att hitta. båda va tvär arga och tillslut fick hammar hämta oss med bil och skjutsa dit oss. de roliga var att där vi vänta på honom var de inte alls långt till stugan -.-

var ganska mysigt där borta lite kallt kanske om man inte satt i bastun så de kanske inte var så bra för mig som vart sjuk. kvällen slutade kanske inte sådär jätte lyckat men sånt händer.

igår så låg vi i sängen typ hela dagen. gjorde ingenting, ända gången vi var utanför dörren var när vi skulle till milano och käka pizza. resten av dagen kika vi film, solam duscha och åt.

idag ska jag plugga matte eftersom vi har bajs nationella på onsdag. KAN INGENTING! matte suger och jag är sämst påt. hatar, hatar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0