tönt

blev helt plötsligt irriterad. irriterad som fasiken och road på samma gång.
så jävla patetisk. vem tror du att du är? en riktig nolla är vad du är. skaffa dig ett jäkla liv, ett eget liv!
sluta vara någon som du tydligen inte verkar vara. ingen gillar någon som är stor i käften & som sedan inte gör som den sagt. den "styrka" du verkar ha verkar mest bara vara osäkerhet. snylta kan du fan göra på någon annan.

förövrigt så är jag glad för att jag har en sån bra pojkvän.
blir bara mer och mer övertygad om att det är han som jag kommer leva med.
han kommer aldrig göra mig något illa. aldrig svika. tänk, sånna finns det inte gott om i dessa dagar.
jag älskar dig <3

ja och så till dagen då kanske? eller de lilla som gått iaf.
mamma skjutsade mig faktiskt till bussen imorse så de var jag glad över.
nationella gick inte så bra men ändå inte så sämst som jag trodde de skulle gå.
vi fick sluta efteråt så jag hann med halv 11 bussen.
nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på emil.
de är värdelöst när mamma sover. man kan inte göra något alls, bara försöka vara så tyst som möjligt. om man väcker henne och de är förtidigt så blir de liv i luckan och de vill man ju inte.
jobba natt har jag aldrig förstått mig på.

blir en dag med emil idag. älskart! :*
solen lyser också sådär fint som man tycker om. synd att de blåser lite mycke då & då.

kanske ska ta något och äta? men är inte säker på om jag vågar gå ut i köket, jag är säääämst på att smyga. har inte tålamod alls för de.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0