underbart!

underbart att det är sista dagen på veckan. att vara ledig torsdag OCH fredag gör absolut ingenting alls.
känns så skönt med skolan nu också. högen krymper och krymper och nu har jag bara några få saker kvar. jag vet inte ens själv va de är.

idag efter skolan så kommer min kära morfar och hämtar mig och sedan ska vi fika :m de tycker vi om! sen vet jag väl inte riktigt vad jag ska göra. kanske kikar förbi barken?
nu är de inte långt kvar heller tills jag fyller :) 4 dagar rättare sagt (y)

nu är jag hungrig också. majskyckling och flyftpotatis. ääälskar klyftpotatisen (L)
majskyckling låter inge vidare, men jag har för mig att den skulle vara god. hoppas på de.

nu har vi rast och jag ska nog ner och mata lungorna lite. ajabaja..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0