yes

ojoj, tror man blir lite kansig i huvet när man blir hemma så mycket. har letat fram massa gammla datorspel och sitter och nördar dom nu he-he. börjar bli krasslig i halsjäveln nu också igen. hostar lite mer och rösten sviker då och då. hade planerat skolan imorn men nu vet jag tusan? blir galen! kommer ligga efter som fan och alla har väl glömt bort mig. buhu. närå de tror jag inte. mitt kompis har gått ut också och de suger ju. ska be mamma fylla på de så snart som möjligt.

igår så sov emil här, alltså inatt. (natten innan också för den delen) så nu när han inte ska göra de så kommer de bli så tomt. nej, sova ensam suger.
vi spelade spel igår föresten :D monopool och sånt. haha vi skulle spela "vem vill bli miljonär" och de gick väl sådär kanske.slutade med att vi hade typ en miljard chanser på oss för att vi ens skulle klara ut spelet :m kanske inte världens smartaste barn direkt :*
sen bada vi i typ hundra år så vi såg ut som russin. hade ljus och grejer och de kändes som om jag skulle kunna ligga kvar där i 100 år.


vi låg också och kolla på filmer från när man var liten. jisses va jag skratta! speciellt en film från när jag var med josses familj till hennes farmor och farfars stuga. vi lekte allt möjligt och båda prata i mun på varandra hela tiden. en annan var från buggen. shit vilket hår jag hade då! :o alldeles blondt och tjockt! oh ja va tjockt de va. nu ser jag ut som cancer igemnfört av de.

ja, tiderna har så verkligen förändrats. man känner knappt igen sig.


jaha, undra vad man ska göra nu då? mamma tjatar om disken så de är väl lika bra att jag tar itu med de innan högen blir ännu större.

hatar att diska, diskvattnet och disktrasan är en stor fobi. äckligt, äckligt.


puss!

bara du och jag. ingenting ska komma emellan jag lovar dig det. älskling det är dig jag vill ha en framtid med. det är bara du som jag ser i mitt huvud och bara dig jag hittar i mina tankar. jag letar inte efter någonting annat. bara du existerar och kommer alltid göra.
vill alltid ha dig att krama och pussa på.vill alltid ha dig att älska, och jag vill alltid känna mig älskad av dig. bara dig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0