bad day

jag har ingen bra dag idag.
började imorse med att emils alarm ringde 5 gånger ända sen halv 6. när väl min klocka ringde halv 7 så var jag stendöd......
när jag sen ska cykla till tåget så märker jag att emil har cykelnyckeln och han var redan i skolan, så jag får gå i mega fart till station.
nu på våran lektion så går inget som jag vill och jag vill bara åka hem.
skönt att jag slutar efter lunch idag kan jag säga. fast då ska jag iochförsig till doktorn för att inte göra ett lika roligt besök...... min dag suger idag. cpdag.

jag kunde ju också ha varit ledig onsdag, torsdag och fredag men då ska vi minsann jobba med fuckin jävla äckel kalendern så neeeeeej då. upp och hoppa!
nån kan väl lika gärna skjuta mig?

jag är ett emo, ett litet emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0