fredag

jani, dehär med flashprogrammet är inte min grej längre tror jag. just nu känns det som om betyget är långt ifrån.

idag är det fredag och då ska man vara glad. nåvidare glad är jag nog direkt inte. är på dåligt humör och det är jag ofta nu för tiden känns det som. tror det är för att det är höst. blir alltid deperimerad under denhär tiden.
idag är det klassfest och jag är opepp så mycket man kan vara. jag vet inte alls vad jag ska vara utklädd till...
och på lördag är det dop och jag vet inte vad jag ska ha på mig då heller.
allting är bajs nu.

är redan nervös inför höjdhoppningen som ska vara om 3 veckor. har nog fått en släng av höjdskräck. men det kommer bli kul, det är jag säker på. bara för att jag tycker det ska bli kul så kommer väl mannet inte vara fräsch. det skulle vara typiskt.
ni får gärna komma och heja på mig. haha. den 12 december på ridskolan. vi fyller 20 år :)

försov mig imorse förresten. ovanligt?
här sitter jag på utvecklingsamtal och säger att jag ska hålla min närvaro som har varit så bra, sen kommer jag försent det första jag gör. inte bra de.
är bara så äckligt trött på mornarna. måste börja proppa i mig vitaminer och vatten. kanske funkar? kommer verkligen inte upp ur sängen. somnar om på bara någon minut.

nej snart är det mat, Ungsstekt kycklingklubba med cole slaw samt råstekt potatis. kan vara gott?

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0