fredagsmys

jag hatar flash och våran julkalender. jag hatar att det är en och en halvtimme kvar innan vi slutar och jag hatar att åka tåget hem. hat, hat, hat.

maten var ganska god förutom att han som la på mat dissa mig och bara gav mig 2 potatisar medans alla andra fick 3. jen fick tillochmed 4!!! vafan är det för nått? dåligstil killen......

när jag kommer hem ska jag byta om till mjukis och lägga mig i sängen och glo idol och inte röra mig ur fläcken.
goodie.

jag måste fylla på min mobil också. livet går typ under när man får sms från comviq att man bara har 2 dagar kvar av sitt nuvarande prisplan.
köpa hårfärg måste jag med göra och massor av smink.
mina julklappspengar kommer bara svischa förbi.

nu börjar jag få ont i huvet också............

klagomänniska, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0