haha

en gubbe har ringt fel till mig nu två gånger, men han är för goo
i söndags ringde han när jag skulle tilljobbet

amanda: hallå?
gubben: nämen godmorgon min duvaaa!!!
amanda: godmorgon?
gubben: vad gör du?
amanda: jag ska åka till västerås..
gubben: västerås?! vafan ska du göra där?
amanda: alltså vem äre?
gubben: ja de är din far?
amanda: emh, du har nog ringt fel?
gubben: vem är du då??
amanda: amanda heter jag :D
gubben: jahaa, ja du låter precis som min dotter! hon är bortrest nu och jag skulle hämta henne i gävle och västerås är ju helt fel då!
amanda: hehe ja de är ju lite fel
gubben: jaja, men du får ha en bra dag amanda! hejdå!
amanda: ja du med, hejdå!

hur trevlig som helst! :D
sen ringde han nyss igen

amanda: hallå?
gubben: hej, vad vill du ha för mat?
amanda: vem är de?
gubben: nämen är de amanda nu igen?
amanda: haha ja, de är amanda igen
gubben: nu igen? ja du låter precis som min dotter! hon har en tvilling syster och vi ska hämta hem mat
amanda: jaha..
gubben: ja, fast du får nog ingen mat av oss. förlåt för att jag ringde fel!
amanda: nej de är lugnt jag har nyss ätit ändå! de gör inget hejdå!
gubben: hejdå amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0