lektion

segaste i världen men ändå skön.
vi har ingen som helst lärare och vi är 10 stycken. jobbar någon? nej inte på en fläck.
jag har setat och spelat, lyssnat på musik och läst bloggar. de börjar bli lite långtråkigt men vi slutar om en halvtimme he-he.

efter skolan kommer morfar och hämtar mig för då ska vi fika. han fyller år idag visst :) bra koll man har. kul också att det är han som bjuder mig på fika när det är han som fyller år. tokigt

åker hem till ramnäs sen och ska hjälpa emil välja ut ett par kostymbyxor och finskor till brölloppet. kommer bli jätte bra :)
något mindre bra är att brölloppet är i fjärlishuset i stockholm och jag är livrädd för fjärilar!! om de flyger fritt så sätter jag inte min fot i kyrkan!

pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0