måndag

vill först och främst säga grattis till min bitch jenny lolsson som blir 17 år idag!!!!! <3
sen vill jag säga att jag var väldigt trött imorse, så trött så jag vaknade vid 9. inte bra alls, fick ta halv 11 tåget till stan och nu är jag i skolan. har ingen aning om vad vi håller på med.

bröllopp var det i lördags. de var jätte roligt om man räknar bort att jag var dum i huvet på slutet.
var jätte god mat och roliga människor. min engelska fick visa sina kunskaper också och jag tycker att de gick bra. de förstod vad jag sa och de är ju huvudsaken?
dansade som en galning och lite mycket alkohol blev det nog. de var inte de lättaste att dansa i klackar.
pauline var hur fin som helst. hon såg ut som en prinsessa :)
bilder kommer nog senare någongång.

mådde inte så bra igår. mitt huve var tungt som en sten och jag somnade rätt så fint på bilresan hem.
nu blir det tagga till klassfest nästa helg!
dop är det också så blir ännu en resa till stockholm. har varit där hur mycket som helst nu på sista tiden.
trevligt.

nu ska vi börja jobba. eller försöka iallafall.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0