måndag

det regnar ute och det är 7 plusgrader. är det verkligen normalt för att snart vara december?
mina fötter är dyngsura och jag och tyra har varit ute att leta efter kullar. kan säga att västerås inte har så mycket kullar mitt i stan.

försov mig imorse vilket inte är så ovanligt kanske.
blundade för några sekunder så vips så var klockan halv 8. det var de tåget ja.
fick ta kvar över 9 tåget och jocke gjorde mig sällskap. vi läste metro och jag låtasades som att det stod något intressant.

snart är det lunch, Köttbullar med gräddsås och rårörda lingon samt kokt potatis.

rörligbild lektionen vill jag inte alls ha då jag inte gjort min uppgift.
var så smart att inte kolla om det fanns något band i kameran så, så var det med det. inget band, ingen film.

idag ska vi hem till sköna gröna hallstahammar igen efter en helg i ramnäs.
ska inte göra ett skvatt förutom att plugga matte............

imorgon har jag och emil 1 år så då ska vi ut och äta och kolla på bio :):)
tänk vad tiden går fort :)<3
tror jag ska inhandla lite julklappar också om jag har turen att hitta något.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0