nu vart det mycket

visst vad många inlägg det blev nu då?
men jag kommer på saker hela tiden som jag glömt skriva om.

i fredags var vi ju på fotomässa i stockholm. vet inte riktigt vad jag gjorde där, men klassrummet slapp man iallafall.
själva mässan var inte intressant för 5 öre. vi gick mest och tog godis och gratis saker.
jag och jen satt och spela kort på nå café i 2 timmar för att underhålla oss.
de var nån show också som vi kika på. självklart så skulle den ena trollkarlen dra upp mig som assistent. varför händer alltid allt sånt mig? jag undrar de jag.
en fin film kommer KANSKE upp sen................... fast de tvekar jag på.

har jag sagt att jag är trött och somnar när som helst? jo, ungefär 10000 gånger.

WALTER DISSAR ALLT FÖR ATT HAN ÄR ETT RIKTIGT TRÅKHUVE!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0