ohlala

då var det söndag igen då. är inte alls pepp inför skolan. man kanske inte ska vara det ihuvudtaget men vill inte gå dit alls. nejnej
helgen har sett ut som vanligt nu för tiden.
i fredags jobbade jag 3 timmar efter skolan, trodde jag skulle svälta ihjäl! var bara hemma och umgicks med mormor, mamma och emil. kikade på idol och vi alla var nog ganska glada att rabih åkte ut, eller rabbit som mormor gärna kallade honom.

igår var de bara chill tills kvällen. angelica och rikard besökte oss och vi alla åt middag.
jag kilade hem till jocke en sväng, men blev inte så långvarig. kul var det iallafall att träffa alla :)

idag gick vi upp tidigt faktiskt. skulle ta halv 12 tåget till ramnäs, men när vi kom till station så var de bara västerås tåget som gick. typiskt.. så vi satt och vänta på jocke så han kunde skjutsa oss till ramnäs.

har duschat och ätit mat så nu är jag proppmätt.
vi sitter och skriver önskelistor över vad vi vill ha i juljklapp och varken jag eller emil kan knappt bärga oss tills jul.
ser framemot att köpa massor av julklappar. de är nästan roligare än att få.

nej nu ska jag gå upp och kolla på tv.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0