onsdag

fyfan vad jag fryser. det är kallt överallt, sitter just nu med jackan på i klassrummet.
har setat och läst vid fönstret och nästan dött av höjdskräck. vet inte varför jag sitter i fönstret när jag tycker att det är så läskigt. nått att tänka på. kanske därför jag fryser förresten. det blåste kallt från fönstret..

är stressad när det gäller skolan. jag vet inte varför för vi har inte riktigt börjat än med allt arbete. har bara några små uppgifter som går på en halvtimme att göra. ändå är jag stressad. konstigt..
är sjujäklans trött också. vet inte hur jag ska klara av att jobba. ångrar nästan lite att jag tog på mig att jobba. 14 - 19. jag vill bara hem just nu.

maten är äcklig också. hela denhär veckan är äcklig. vecka 48 är det gott iallafall. jag längtar till den veckan, bara för matensskull.

föreläsningen var ganska intressant igår också, fast jag var tvungen och gå efter halva.
visste ni att hästens sklett är jäklans seg på att växa? 6 månader tar det för sklettet att fatta att något händer. iallafall om det är unghästar.
om hästen dött så fattar inte sklettet förns om 6 månader att de ska lägga av att växa. lite mysko.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0