onsdag

jag hatar hösten. iallafall som den är nu. tråkigare väder kan man ju inte hitta?
jag är hungrig som en gris och maten är god tror jag, Pannbiff med tre sorters lök och skysås samt kokt potatis

ellerrrrrr, Mandelpanerad fisk med romsås och kokt potatis. tror jag faktiskt kör på pannbiffen för er som bryr er ;)

jag har ont i ryggen och är hur trött som helst.
längtar till träningen så man kan vakna till för ett tag. dock är man tröttare än någonsin efteråt.. 

vill ha helg nu. ska jobba på lördagen. skulle tydligen vara mycket folk och vet inte riktigt om jag orkar med det. det jobbigaste med butiksjobb är att man måste vara så jäkla trevlig jämt, hur man än känner sig. om de bara visste hur man tänkte inombords.. he-he.

slutar efter lunch idag och det är halleluhja moment!
segt bara att bussen tar så lång tid att åka. det är mest de man spyr på. 

ja, just nu försöker jag komma på ett minne från min skoltid som är våran uppgift. vet inte riktigt vad jag ska skriva om, trots att minnena finns på stor hög, vissa kanske mindre passande för en skoluppgift ;)

pusssssssz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0