onsdag

är de bara jag som missat att de ligger snö ute?
man blir lost av att bara vara inomhus.

har konstaterat att min katt gillar muffins. iallafall mina hembakade som inte smakar ett skvatt och var torra som vete vad.
jag hittade honom med en halv muffins i vardagsrummet. jäkla katt att alltid vara hungrig!

blir ingen skola för mig imorgon heller så soooooooorrriii jenny :(
kanske på fredag.

jag kan inte sova heller. kanske inte var så smart att sova till 2?
känns som om jag kommer att sitta uppe ett bra tag till. inte roligt.

ska fortsätta kika på 2 and a half men nu.

hejrå

Kommentarer
Postat av: jenny

dumma hest. kom på fredag!

2009-11-05 @ 16:15:43
Postat av: amanda

jag kommer på freeedaaa

2009-11-05 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0