ont i huvet

ovanligt att jag har huvudvärk? nej inte längre. har det jämt nu för tiden..
ska jag orka skriva om helgen kanske?

i fredags var det klassferre. åkte hem till jenny och fixade oss, vart urtjusiga.
var i åkersta halva kvällen och det var roligt. drog sen till stan på nå hemmafest och det var också kul.
kom hemvid halv 3 ellernå.

lördag så åkte vi till stockholm och gick på dop.
jag var glad att jag inte var bakis och vart extra glad när michalea hade bakat sina muffins.
åkte hem till ramnäs sen och tjocka pizza som älskling var så underbart snäll och beställde.

söndag gjorde vi absolut ingenting. enda gången vi var utanför dörren var när vi skulle lämna tillbaka jockes skor och sedan köpa godis. det spöregna ute och var inte roligt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0