skolan

då var man tillbaka på JB efter 5 veckor på MQ. känner mig en aning deppad faktiskt.. är inte inställd på att gå i skolan för 5 öre.

imorse när klockan ringde trodde jag lätt att jag hade ställt den fel ellernå. icke sa nicke, halv 7 stod de och de kändes som om jag sovit i 2 timmar. ville bara somna om.
om det inte hade varit första skoldagen så hade jag lätt stannat hemma.
jag kan knappt andas genom näsan och undrar hur tusan det ska gå på idrotten? ursh, orkar inte. ända sen jag klev upp ur sängen har jag velat krypit ner igen.

igår fyllde min lillasyster år, 15 år. jag trodde hon fyllde 16...
aja, fika i massor blev det så jag mådde illa.
var på stan också med emil. jag mådde sämst och tog ett steg i timmen ungefär.
han köpte en slips som matchar min klänning inför paulines bröllopp, så nu kommer vi vara så stiliga så :m

justnu vill jag ha pepparkakor och mjölk. fyfan vad gotttttt!!! jag är så hungrig så magen vrider sig mitt itu. vi får firre idag och de blir jätte bra. länge sen jag åt fisk, tror jag? eller egentligen inte. tror jag åt fiskpinnar för ett litet tag sen.

min grupp sitter och disskuterar för fulla muggar. känns som om jag borde delta men de är alldeles för överskattat just nu. jag kan inte koncentera mig alls. ingenting känns bra idag.
längtar bara efter emilpemil älskling!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0