trötter

dåligt trött jag är nu ska jag säga. en dusch gjorde susen, ögonen slockna på en gång.

hade idrott idag och de var meningen att jag skulle ta de lugnt eftersom jag är så jädrans förkyld. de sluta med att jag sprang runt och asgarva som en tok. har nog inte skratta så här mycket på länge. hanna lät som en hyena med ett ondskefullt skratt. hahahaha
de är galet hur svag jag blivit också :o skäms över mig själv! de kan ju ha och göra med att jag mår dåligt, men ändå, sådär kan jag ju inte ha de?

är jätte hungrig nu, mamma håller på att laga kyckling :m
jag måste föna mitt hår och hitta hudkrämen också för den delen. hatar att ha torr hud! ungefär de obehagligaste jag vet.  oh! jag måste måla mina naglar också. heja.

ja, jag ska väl börja dårå, har mycket att stå i.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0