gustavsvik

vi impulsade och åkte med hammar, svante och honken till gustavsvik idag. inte illa
fick för oss att vi skulle med igår så nu sitter jag hemma med blåmärken överallt typ. forsen är inte och leka med när de är 100 människor. men kul vare iallafall, är stentrött nu, kommer somna tokbra ikväll.

blev lite glad idag. har gått och funderat över när jag ska få jobba igen eftersom jag vill ha peeeeengar. och idag så fick jag först ett sms från lotta som frågade om jag kunde jobba imorgon 12-7. sedan en stund senare så fick jag ett till där hon frågade om jag ville jobba söndag också 12-7. härligt!

ska måla mina naglar sen ska jag nog ta min man och gå och sova. hihi

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0