let me out this cage

varit i ramnäs nu hela veckan så har inte kunnat uppdatera någe.
jobbat idag som vanligt. tåget imorse stod still i hallsta i 35 jäkla minuter så jag kom jätte försent till jobbet.
tågkontrollanten sög på engelska också. de var några från typ tyskland som skulle med bussen i västerås till arlanda och han förklara nog värre än en död råtta. shit vad jag garva. de stackarna fatta knappt ett dugg. tur var så fanns det en passagerare som kunde förklara så de förstod.

dagen har gått fort faktiskt och jag blev besviken när vi fick pannkaka idag :( äckelpäckel pannkaka. är hungrig som en varg just nu.

är i hallsta nu och softar. åker tillbaka till ramnäs imorn. jäkla åkande.
jag och emil skulle ha åkt till kalmar i helgen, men så blev det inte av. sedan skulle vi ha åkt till norrköping men så blev det inte av heller. vi åker dit en annan helg istället :)

divition 2 finalen på söndag! hoppas den jäkla hästen kan vara gullig att lyfta på sina små hovar. skulle faktiskt vara skoj.
ska köra järnet. ba chöööra!

imorgon är det fredag och jag har nog inte sätt fram emot en helg så här mycket på länge. jag ska sova så jäkla mycket så jag inte kommer vara trött på ett år sen! det tog på krafterna att vara i stockholm förra helgen.
jag ska sova och trycka i mig så mycket onyttigt jag bara hittar!

nja, ska gå och kolla om maten är klar snart. sen ska jag ta en efterlängtat dusch!

pussar till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0