lunch

har lunch just nu, fast börjar om 5 minuter typ, så blir ett snabbis inlägg.
maten idag var god, fast jag blev en gnutta besviken när man fick så några potatisar.
mitt matkort vill inte funka så jag får lov att gå till therese en 4:de gång och byta ut de. lite pinsamt kanske eftersom jag haft mitt nya nu i 3 dagar. he-he.

idag är det fredag och jag får helg om typ 3 timmar. hoppas på att de 3 timmarna kan snabba sig. jag vill hem och sätta på mig min mjukisdress och bara vara.

mitt hår är äckligt elektriskt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åtet.

ja, de vart somsagt ett snabbis inlägg för nu ska jag gå upp och hälpa de glada kunderna.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0