MQ

sitter på jobbet just nu. har rast och jag känner att jag kanske börjar bli sjuk? känns lite sådär när man börjar få lunginflammation. jag orkar inte ha de, jäklans jobbigt. jag som har så lätt för att få det också... typiskt.

åkte hem till ramnäs igår och jag var trött. jätte jätte trött. kändes som om att ha feber ungefär. var hur varm som helst och ögonen hängde inte med för 5 öre.
kollade på 7 miljonärer som jag inte har sett nej. den va faktiskt rolig men jag hatar att kolla på roliga filmer när man knappt kan skratta. jag var så trött så jag kunde knappt skratta. hur fungerar det egentligen?

nja, jag har väl inte så mycket att skriva. mina dagar ser i stortsätt likadana ut.
blir iallafall ramnäs efter jobbet. mysa i massor då? ja tack!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0