onsdag

idag har timmarna på praktiken gått fort faktiskt.
haft något att göra hela tiden och de är ju soft.

maten idag var mindre soft då jag hitta något som jag inte hade den blekste aning om vad de var för något.
tur att vi har sånna goda knäckemackor :*

efter praktiken ska jag till stallet för träning med stina. är jätte taggad då de var länge sen jag träna för henne.
får lov att ta sista tåget sen till ramnäs och jag kommer väl få sova någongång inatt (y)

snart är de höstlov också. dåligt skönt?
hoppas att jag kan få jobba mycket så jag får in lite kasch. har hur mycke planer som helst framöver så vet inte riktigt hur de ska gå ihop annars.
har planerat stuga i sälen, hotell i december, norrköping någon helg och sedan alla julklappar och skit som ska köpas.
skulle ju inte vara helt fel att köpa nått till sig själv heller. jag MÅSTE färga håret. vet inte riktigt hur jag ser ut i skallen.

aja, nu är min rast slut, så ska jobba den sista timmen.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0