onsdag

denhär dagen började knasigt med en gång.
igårkväll så var jag så trött och jag ställde först klockan på 10 över 7, men sen kom jag på att jag inte skulle hinna om jag gick upp då så jag ställde om den på 10 i, trodde jag iallafall.
klockan ringde 10 över 6 imorse. blundade lite i 10 minuter trodde jag iallafall.
jag vaknade en timme senare.
tänk så tokigt det kan vara.

när jag kom till jobbet så var jessica helt själv. hon hade lite smått panik för hon kunde inte öppna kassan och hon visste knappt alls hur man ens gör med kassan. toppen dedär.
tur var så kom sussie efter ett litet tag, så jag hamnade på lagret för att ta hand om autovaror.

rean började idag så det har varit fullgång hela dagen. jag har sprungit runt i butiken som en liten myra. fått stått i kassan en hel del också och de gillar vi.

tråkigt att jag bara har en vecka kvar. jag vill verkligen inte tillbaka till skolan.
fast som tur är så har vi ju faktiskt lov innan (L)

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0