snora meradå

shit vad jag snorar, blir galen!
blev inge stockholm idag, åker imorn istället, vet inte riktigt varför men så bestämde mamma. jahapp.
mja, har ätit tacos för typ 100:de gången känns de som, popcorn och nu går jag lös på pepparkakorna. vi köpte mandariner också och de är ju givet att jag måste trycka i mig också. hihi

jag har ont överallt. träningsvärk.

jag: alltså, jag har ont överallt. är helt stel..
tina: jaha, vart tränar du?
jag: nej alltså jag var på gustavsvik igår och bada..
tina: jaha..
jag: hahaha

vet inte om de tyder på att jag måste träna lite? kanske lite?
jag har räknat att jag har 4 blåmärken sen igår iallafall, hittar nog fler snart ska ni se. jag har iallafall konstaterat att jag inte kan ligga på sidan åt vänster för då gör de ont i höften. och jag kan inte ha väskan på höger axel för då gör det ont på låret. illa, illa.

förresten, har jag glömt att berätta att jag fixat till mina stjärnor på foten? ja, de har jag iallafall. ont gjorde de, men denhär gången hade jag musik i öronen så jag fick annat att tänka på. nu ser de mycket bättre ut tycker jag allt. nu när jag tänker efter så har jag nog berättat att jag gjort de. aja, tokigt de kan bli va?

snart är de bröllopp och då ska jag och min man vara snyggast av alla! iallafall försöka :m jag är väldigt peppad infört och de har jag varit de sista veckorna.

nu ska jag gå och föna håret sen kanske läsa en och en annan sida i min bok, sen ska jag sova. åker lite halvtidigt imorgon såatte.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0