söndag

söndag idag. fast inte en vanlig söndag utan en söndag med lov efteråt. sådana söndagar är inte lika jobbiga som vanliga.
denhär helgen vet jag inte riktigt vad de blivit av. har kollat på film och sovit ungefär.
somnade vid 10 i fredags. inte okej!

mja, sista praktikdagen i fredags och de var lite sorligt.
stackars jessica tog de nog hårdast då hon ville ha kvar mig genom att binda fast mig i strypkoppel vid en stolpe så jag inte kunde gå någonstans.
ska bli tråkigt att komma tillbaka till skolan igen. jag vill vara kvar på MQ.
nåväl.
jag fick trösta mig genom att köpa min efterlängtade klänning och ett par pumps. dessvidare kunde jag inte köpa mina drömskor då klacken var för hög. jag måste banne mig lära mig att gå i höga klackar. kan ju inte rata ett par as snygga skor bara för att jag inte kan gå i dom? nej, någon måtta får de lov att vara!

dehär lovet har jag ingenting alls planerat. jag har aldrig saker planerade. lite halvtråkigt faktiskt.
en sak jag längtar till är till pauline´s bröllopp. de kommer nog bli kalaskul tror jag.

nu ska jag och min man fortsätta att kika på wallander.
ja, wallander och johan falk har varit vårat tidsfördriv. lite kenny starfighter också för den delen.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0