söndag

gick upp 9 imorse och blev hämtad av angelica och rikard.
åkte till sura för finalen och vi var där alldeles för tidigt så satt och kolla på hela 1,10 klassen.

hur det gick för laget idag vet jag faktiskt inte, allt var så virrigt så jag fatta nada.
allt jag kan säga är att min man (min andra man alltså inte emil) var typ världens bästa. han var så jäkla bäst idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen! pusspusspusss
hallsta skötte sig också fint och jag är nöjd över våran insats :)

har duschat och ätit och nu sitter jag och kollar på nån konstig film. har målat naglarna också så nu ser dom hyfsade ut iallafall.
när emil och mamma kommer tillbaka så ska jag och han mysa med popcorn och film :*

imorn är det sista veckan på praktiken, men de gör inte så mycke eftersom jag har jobb där nu :m

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0