stockholm

sitter i stockholm nu men inte länge till.
har varit hos emils pappa hela helgen och de har varit trevligt :) särskilt utvilad är jag ju direkt inte då den jäkla luftmadrassen blåste ut luften lite då och då, och claudia som kom in i rummet och sätte på sterion på högsta volym (y) tror det kommer bli en ganska tuff jobbvecka. de tar så mycket på kroppen att gå runt i butiken. jag skulle egentligen ha behövt denhär helgen till att sova.

var på stan igår och de spöregna. inte särskilt roligt nej. jag snodde emils mössa så jag slapp se ut som en dränkt råtta. folk vare överallt och jag skulle nog inte klara att bo sådär en längre tid. nej, de skulle inte funka alls trorja. en lite mindre stad skulle nog passa mig perfekt.

snart ska vi åka hem till hallsta igen. kanske ramnäs? vet ej. isånnafall så får mamma vara snäll att skjutsa :m

efter att vart här en helg så vill jag skaffa hund. inte en eller två utan massor!
blev helt kär i antonios hundar. pusspusss

nja, om man kanske ska gå och ta sitt pick och pack och bli klar snart?
kan ju vara bra.

herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0